النا جونالنا جون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

کوچولوی خونه ما...النا

17ماه در یک نگاه!

1391/5/21 17:10
نویسنده : هدی
149 بازدید
اشتراک گذاری

 

از اونجایی که روزایی که نبودی باید جبران شه تو اولین پست سعی میکنم با یه مرور تصویری این ١٧ ماه رو که کنارمون رشد کردی نشونت بدم.

یعنی واقعا تو یه روز این وبلاگ رو میبینی کوچولوالنا جونم چند ساعت بعد از تولد.عریرم اینجا فقط 4روزته:)اینجا اولین عیدته کوچولو و تو سنبل 7سینی:).اندازه پات یک ماه بعد از تولدت.عاشقتم.قربون تک تک سلول های وجودت خاله جون اینم عکس حموم چله:)خدایا اینی که انقدر ناز خوابیده فرشته کوچولوی ماست وفقط 40 روزشه:)خانمی از سر و روت میباره کوچولو:)وقتی که مامان و بابا بردنت آتلیه:)النا جونم میدونستی عین مامان شیما میخوابی!:)مامان جون رفته بود دانشگاه منو تو با هم تنها بودیم.چقدر اون روز بهمون خوش گذشت :)النا جونم اینجا بد جوری سرما خورده بودی ولی زودی خوب شدی کوچولوی من:)میدونی الی جون تو خیلی ماست دوست داری.کپل مپل خاله:)اینجا هنوز 4دستو پا هم نمیتونستی بری ولی من اصرار داشتم که سر پا وایسی.چیکا کنم خاله جون یکم هولم:)میبینم که بازم خرابکاری کردی!ای شیطووووووناینم اولین گیره ای که تونستیم بزنیم تو موهات:)به به چه خانم محجبه ای:)ماه رمضان 91وقتی بعد از سحر مامانی به زور خوابوندت.مرداد ماه.بازم که خوابیدی کوچولو:)اینجا 17 ماهته.عشقم تو حالا میتونی راه بری:)بهت گفتم بشین ولی یکم ترسیده بودی کوجمولو:)اینم منم .همه میگن تو شبیه منی حالا نمیدونم این از خوش شانسیه منه یا از بد شانسیه تو:))

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مریم مامان نخودچی
21 مرداد 91 7:08
سلام مامانی...
به جمع ما خوش اومدید...
صبح به این زودی انجا...


سلام مامان مهربون.چه خوشامد گویی گرمی واقعا خوشحال شدم
البته باید بگم من خاله النام